12 veckors vaccination, bilderna...

Till alla er som har 12 veckors valpar ifrån Danne och Pytte kullen
kommer en liten påminnelse om vaccinationen :)

Äntligen blev det lite tid över så jag kan lägga in bilderna jag lovade
i det förra inlägget, är nog lite av en tidsoptimist ;)
Det finns mycket man kan hitta på om man är en liten valp på en stor
tomt och hundarna har ett stort område att röra sig på.



Ett av favoritställena är under den stora silvergranen.



Ett annat är i lövhögen under eken.



Gräva gropar är en annan stor hobby.



Liten hund med stor boll, inga problem där inte.



Mamma Pytte leker mer och mer med valparna.



Lite kärleks tugg :)



Mycket spring i de små benen.



Här kommer jag...



Jag vet precis vart jag är på väg...



En till som vet vart han ska.



Det jagas...



Och brottas...



Ibland är det skönt att bara ligga och tugga på något.



För att i nästa sekund ge järnet.



Inomhus finns det alltid någon äldre som tar hand om en :)



När man har varit ute ett tag är det skönt att komma in.

Önskar er alla en härlig helg :)))

Kommentarer
Postat av: Björn & Clara

Tjena

Sicka härliga bilder. Hade jag haft möjlighet hade en av killarna genast flyttat in till Clara o mig.

Jag förstår att "grävmaskinen-Clara" inte har ngt att lära valparna i det hänseendet.



Hoppas att killarna snart hittar sitt nya hem.

2010-04-23 @ 13:07:09
URL: http://www.clarabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0