Glasriket och Grattis...

I helgen va Danne och jag nere i Glasriket på jaktprov, dömde gjorde
Bo Ferm. Av 16 startande i nkl va det 5 gyllenpälsar som startade på
lördagen, på söndagen va det inga.
Härligt att se så många på ett och samma prov och att alla sedan
gick till pris gjorde ju inte saken sämre.
Det blev: två 1:a pris, två 2:a pris och ett 3:dje pris
Danne och jag fick ett 2:a pris och det va helt och hållet Dannes förtjänst
eftersom matte inte va så närvarande som hon borde ha varit. Hade
jag visat mig ifrån min bättre sida hade det nog sett annorlunda ut.
Det va ett enkelt provupplägg men väldigt tungjobbat.

Tack Catherine för alla fina kort du tog på Danne. Nedan är han på väg
upp ur vattnet med en av vatten markeringarna. Det va inte det lättaste
att ta sig upp eftersom kanten bestod av gungfly och hundarna va tvugna
att häva sig upp.

Jobbigt det här...

Snart så...

Nu kommer jag...

Tack för all support jag har fått både före och efter provet, det är guld värt.

Vidare har Lena varit ute och tävlat i Lkl I med sin lilla "iller" Millie vilket resulterade
i ett 1:a pris. Super GRATTIS Lena, du är så himla duktig med båda dina hundar.

Kommentarer
Postat av: lena,millie,ebba

Jättegrattis till ert 2:a pris !!!!!

Vilka superhäftiga bilder på Danne när han ska upp ur vattnet.......vilken kämpe !!!!!!!

Tusen tack för Grattiset till oss...nu hoppas vi på ett Lp I nästa gång ;o)

Kram

2009-09-08 @ 22:54:59
URL: http://www.goldentjejenmillie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0