Pipen och Svante...

I helgen som va fick vi ett härligt besök av två gyllenpälsar, bröderna Pipen
och Svante som är söner till Danne och Pytte. Så himla kul att få träffa bröderna
bus igen. Vi gick ner till vår lilla sjö som ligger bakom huset och tränade lite i
vattnet. Eftersom dom inte hade så stor vattenvana tog jag med deras far som
är en stor älskare av allt vattenarbete. Det hade jag inte behövt göra eftersom
det inte fanns några problem när det gällde vattnet. Två gossar som upptäckte
att vatten det är helkul. Vi körde några enkelmarkeringar, inget att fundera över
där inte. Allt va spontant och gick med en härlig fart. Tack Lisa och Mattias för
att ni tar så väl hand om gossarna, ser fram emot erat nästa besök.

Pipen påväg in till husse med dummien.

Här kommer Svante i full fart för att lämna till matte.

Danne med sina två härliga söner.

Igår va det ju onsdag och i vanliga fall har vi kvällsträning med Retrieverpoolen,
men eftersom det va annat inbokat körde Erika och jag på dagen istället. Bilder
ifrån våran träning kommer såfort jag hinner fixa iordning dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0