Vi testar igen

Ja som säkert de flesta har sett har det varit väldigt tyst här inne i många månader.
All lust till att skriva och lägga ut bilder försvann när Danne så hastigt fick vandra över
Regnbågsbron. Jag hade inte lust med något som hade med hundar att göra. Jag kan 
fortfarande inte titta på bilder på honom utan att tårarna forsar. Efter att ha velat fram
och tillbaka många gånger bestämde jag mig till slut för att ta en kull valpar igen. När 
jag sedan fick klart med vilken hanhund jag skulle låna kändes det faktiskt bra. Att
Cobras mamma är halvsyster till Danne gjorde ju inte saken sämre. Resultatet av Yennas
och Cobras möte ser ni här nedan. Valparna föddes den 4 april och bilderna är ifrån 
den 4-6 april.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0