Yenna är parad

Det är nästan exakt ett år sedan jag skrev här senast. På grund av vissa omständigheter 
har jag inte kunnat vara så aktiv med bloggen som jag önskat men vi gör ett nytt försök.
Flera av mina duktiga valpköpare har varit i farten och visat framfötterna på tävlingsbanorna.
Ett stort GRATTIS till er alla. Ni är så himla duktiga med era hundar och jag har haft en himla
tur som har fått så goa och härliga valpköpare. 
Många av er vet säkert redan att Yenna är parad. Ni får hålla tummarna för att det i början 
av juli tittar ut ett härligt gäng nya små gyllenpälsar. 
Hanen jag valde till Yenna heter Megadroms Chivas-Regal. En supertrevlig hane med de
rätta egenskaperna som jag vill ha. Himla tur att Yenna och jag hade samma åsikt om honom.
Om några veckor vet vi om parningen tog, tills dess håller vi tummarna så hårt vi bara kan.
Lägger upp några nytagna bilder på den härliga killen :)
 
 
 
 
 
 
Är du / ni intresserade av en valp ifrån den här kombinationen och vill veta lite mer,
slå mig en signal på 070 493 16 74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0